Hnutí DUHA hledá finanční*ho administrátora*ku grantových projektů
Máš zájem o smysluplnou práci, ve které využiješ své zkušenosti s projekty? Baví tě práce s čísly, udržíš si komplexní přehled a navíc si zakládáš na organizované práci i v detailech? Lákají tě tabulky, práce s databázemi a analyzování dat?
Odpověděl*a jsi na všechny otázky ano? Pak hledáme právě tebe!
|
Místo práce: kancelář v Brně v kombinaci s home office |
Nástup: leden 2025 |
|
Rozsah práce: 0,8 úvazek |
Mzda: 34 až 36 tisíc korun měsíčně při plném úvazku, podle zkušeností a pracovních výsledků + pololetní odměny dle dosažených výsledků až 18 000 Kč, stravenkový paušál 120 Kč/den |
Kdo jsme?
Už více než třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.
Co tě u nás čeká:
-
smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
-
inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
-
organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci a možnosti řídit si svůj čas;
-
25 dnů dovolené, 10 sick days, pružná pracovní doba a možnost většinově pracovat z domu;
-
stravenkový paušál nebo příspěvek na penzijní připojištění, služební telefonní číslo i internet do telefonu a výhodný tarif na osobní číslo i pro členy rodiny.
Co budou tvé hlavní úkoly?
-
Vést kompletní finanční administrativu grantových projektů Hnutí DUHA včetně mezinárodních;
-
hlídat finanční čerpání grantových projektů včetně mzdového pokrytí;
-
zodpovídat za finanční uzavření grantových projektů, kde je vše vyčerpáno podle projektových pravidel a za podávání finančních reportů donorům;
-
zodpovídat za úspěšný audit v oblasti grantových projektů;
-
připravovat rozpočty grantových projektů;
-
komunikovat s donory a partnery grantových projektů.
Co bys měl*a umět a mít?
-
Lásku k číslům a schopnost samostatně nalézat nejlepší finanční řešení;
-
výborná práce s MS Excel a zkušenosti s Google aplikacemi;
-
minimálně středoškolské vzdělání s maturitou;
-
praxi s grantovými projekty a jejich finančním řízením;
-
anglický jazyk na úrovni výborné porozumění i psaní textu;
-
komunikační schopnosti, dovednost vedení porad;
-
trpělivost a ochota hledat cesty k co nejefektivnějšímu řešení problémů;
-
organizační schopnosti: organizace vlastní práce a organizace a delegování úkolů kolegům*yním.
Výhodou bude:
-
znalosti a zkušenosti v ostatní projektové agendě;
-
anglický jazyk na komunikační úrovni;
-
zkušenosti s účetnictvím v oblasti grantů a mzdovou agendou;
-
zkušenost s prací v neziskové organizaci.
Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.
Zaujala tě naše nabídka?
Tak pošli do 28. listopadu 2025 na adresu pracujsnamiv@hnutiduha.cz přihlášku, která bude obsahovat:
-
motivační dopis, kde popíšeš, proč bys chtěl*a pracovat v Hnutí DUHA na této pozici a co bys do organizace přinesl*a;
-
strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.
Výběrové řízení proběhne osobně formou rozhovoru spojeného s praktickými úkoly v říjnu 2025 v Brně. Pro více informací se můžeš obrátit na Vendulu Čermákovou, vedoucí Financí v Hnutí DUHA (734 748 880, vendula.cermakova@hnutiduha.cz).