Hnutí DUHA hledá finanční*ho administrátora*ku grantových projektů

Máš zájem o smysluplnou práci, ve které využiješ své zkušenosti s projekty? Baví tě práce s čísly, udržíš si komplexní přehled a navíc si zakládáš na organizované práci i v detailech? Lákají tě tabulky, práce s databázemi a analyzování dat?

Odpověděl*a jsi na všechny otázky ano? Pak hledáme právě tebe!

Místo práce: kancelář v Brně v kombinaci s home office

Nástup: leden 2025

Rozsah práce: 0,8 úvazek

Mzda: 34 až 36 tisíc korun měsíčně při plném úvazku, podle zkušeností a pracovních výsledků + pololetní odměny dle dosažených výsledků až 18 000 Kč, stravenkový paušál 120 Kč/den

Kdo jsme?

Už více než třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.

 

Co tě u nás čeká:

  • smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;

  • inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;

  • organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci a možnosti řídit si svůj čas;

  • 25 dnů dovolené, 10 sick days, pružná pracovní doba a možnost většinově pracovat z domu;  

  • stravenkový paušál nebo příspěvek na penzijní připojištění, služební telefonní číslo i internet do telefonu a výhodný tarif na osobní číslo i pro členy rodiny.

 

Co budou tvé hlavní úkoly?

  • Vést kompletní finanční administrativu grantových projektů Hnutí DUHA včetně mezinárodních; 

  • hlídat finanční čerpání grantových projektů včetně mzdového pokrytí; 

  • zodpovídat za finanční uzavření grantových projektů, kde je vše vyčerpáno podle projektových pravidel a za podávání finančních reportů donorům;

  • zodpovídat za úspěšný audit v oblasti grantových projektů;

  • připravovat rozpočty grantových projektů;

  • komunikovat s donory a partnery grantových projektů.

 

Co bys měl*a umět a mít?

  • Lásku k číslům a schopnost samostatně nalézat nejlepší finanční řešení;

  • výborná práce s MS Excel a zkušenosti s Google aplikacemi; 

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou; 

  • praxi s grantovými projekty a jejich finančním řízením;

  • anglický jazyk na úrovni výborné porozumění i psaní textu; 

  • komunikační schopnosti, dovednost vedení porad;

  • trpělivost a ochota hledat cesty k co nejefektivnějšímu řešení problémů;

  • organizační schopnosti: organizace vlastní práce a organizace a delegování úkolů kolegům*yním.

 

Výhodou bude:  

  • znalosti a zkušenosti v ostatní projektové agendě;

  • anglický jazyk na komunikační úrovni;

  • zkušenosti s účetnictvím v oblasti grantů a mzdovou agendou; 

  • zkušenost s prací v neziskové organizaci.

Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.

 

Zaujala tě naše nabídka?

Tak pošli do 28. listopadu 2025 na adresu pracujsnamiv@hnutiduha.cz přihlášku, která bude obsahovat: 

  • motivační dopis, kde popíšeš, proč bys chtěl*a pracovat v Hnutí DUHA na této pozici a co bys do organizace přinesl*a; 

  • strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.

Výběrové řízení proběhne osobně formou rozhovoru spojeného s praktickými úkoly v říjnu 2025 v Brně. Pro více informací se můžeš obrátit na Vendulu Čermákovou, vedoucí Financí v Hnutí DUHA (734 748 880, vendula.cermakova@hnutiduha.cz).

Štítky: