Hnutí DUHA hledá účetní

Hnutí DUHA hledá účetní


Máš zájem o smysluplnou práci, ve které využiješ své zkušenosti s vedením účetnictví?

Baví tě práce s čísly, udržíš si komplexní přehled a rád/a se pohybuješ mezi detailem a strategickým nadhledem?

Vidíš kolem sebe často příležitosti pro zlepšení (ať už jde o procesy nebo vyjednání lepších dohod se smluvními partnery) a máš drive na to svoje zlepšováky skutečně realizovat?

Odpověděl/a jsi na všechny otázky ano? Pak hledáme právě tebe. 

Místo práce: kancelář v Brně v kombinaci s home office

Nástup: od ledna 2025

Rozsah práce: 0,7–1,0 úvazek

Mzda: 37 až 40 tisíc korun měsíčně při plném úvazku, podle zkušeností a pracovních výsledků + pololetní odměny dle dosažených výsledků


Kdo jsme?

Už více než třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.


Co tě u nás čeká:

  • smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
  • inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
  • organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci a možnosti řídit si svůj čas;
  • 25 dnů dovolené, 10 sick days, pružná pracovní doba a možnost většinově pracovat z domu;  
  • stravenkový paušál, nebo příspěvek na penzijní připojištění, služební telefonní číslo a výhodný tarif na osobní číslo.

Co budou tvé hlavní úkoly?

  • Kompletně vést účetnictví Hnutí DUHA včetně vedení pokladny a zpracování mzdové agendy
  • Připravovat podklady pro přiznání k DPH  
  • Zpracovat účetní závěrku a účetní audit organizace. 
  • Spolupracovat při zpracování grantové administrativy (podpora grantového administrátora při zaúčtování projektových nákladů).

Co bys měl/a umět a mít?

  • Zkušenosti a chuť vést podvojné účetnictví velké neziskové organizace
  • Minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru (nebo odpovídající praxi v neziskové organizaci či střední firmě)
  • Znalost podvojného účetnictví a odpovídajících předpisů, zkušenost s účetní uzávěrkou a závěrkou 
  • Příprava podkladů pro audit: sestavování výkazů, inventarizace účtů pro audit 
  • Výborná práce s tabulkovým procesory, zkušenosti s Google aplikacemi a také pokročilejší znalost MS Excel
  • Smysl pro pečlivost a systematickou a samostatnou práci
  • Trpělivost a ochota  hledat cesty k co nejefektivnějšímu řešení problémů
  • Organizační schopnosti: organizace vlastní práce a organizace a delegování úkolů kolegům/yním

Výhodou bude:  

  • Znalost předpisů souvisejících s vedením personální agendy
  • Znalost účetního SW KelSQL
  • Zkušenosti s finanční administrací projektů 
  • Zkušenost s účtováním grantů a dotací 

 

Jak poznáme, že k nám patříš?

  • Nemusíš se vše učit od píky, máš zkušenosti a posuneš náš tým zase o kousek dál.
  • Máš drive zlepšovat a to jak stav našeho životního prostředí, tak fungování naší organizace

Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.


Zaujala tě naše nabídka?

Tak pošli do 17. listopadu 2024 na adresu pracujsnamiv@hnutiduha.cz přihlášku, která bude obsahovat: 

  • motivační dopis, kde popíšeš, proč bys chtěl/a pracovat v Hnutí DUHA na této pozici a co bys do organizace přinesl/a; 
  • strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.

Výběrové řízení proběhne osobně formou rozhovoru spojeného s praktickými úkoly v listopadu 2024 v Brně.

Pro více informací se můžeš obrátit na Michaelu Oulehlovou,
která zastává tuto pozici nyní (602 853 470, michaela.oulehlova@hnutiduha.cz).