
Hnutí DUHA hledá finanční manažera*ku
Baví tě práce s čísly, udržíš si komplexní přehled a rád/a se pohybuješ mezi detailem a strategickým nadhledem?
Vidíš kolem sebe často příležitosti pro zlepšení (ať už jde o procesy nebo vyjednání lepších dohod se smluvními partnery) a máš drive na to svoje zlepšováky skutečně realizovat?
Máš zájem o smysluplnou práci, ve které využiješ své zkušenosti s finančním řízením?
Odpověděl/a jsi na všechny otázky ano? Pak hledáme právě tebe.
Kdo jsme?
Už třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Přečtěte si více o našich úspěších. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.
Co tě u nás čeká?
- smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
- inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
- organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci;
- možnost řídit si svůj čas;
- zázemí a kancelář v centru Prahy nebo v centru Brna dle vlastního výběru;
- 25 dnů dovolené, 10 sick days, příspěvek na vzdělávání, pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu;
- stravenky nebo příspěvek na penzijní připojištění, služební telefonní číslo, výhodný tarif na osobní číslo a notebook.
Co budou tvé hlavní úkoly?
- Vést finanční tým (6 kolegyň a kolegů) a s tím související personální agendu.
- Směřovat organizaci k vyrovnanému rozpočtu (sestavování rozpočtů jednotlivých týmů a celé organizace, sledování cashflow, příprava finančních výhledů a scénářů, reporting správní radě), připravovat podklady pro strategická finanční rozhodnutí organizace a podílet se na nich coby člen/ka vedení.
- Přizpůsobovat vnitřní pravidla organizace měnícím se potřebám a podmínkám (úpravy starých nebo nastavení nových vnitřních procesů, aktualizace směrnic).
- Vést a dohlížet na účetnictví Hnutí DUHA (ve spolupráci s účetní), včetně zpracování účetní závěrky a účetního auditu organizace.
- Ve spolupráci s grantovým týmem řídit grantovou agendu (příprava projektových žádostí, sestava a kontrola čerpání rozpočtů jednotlivých projektů, příprava průběžných a závěrečných zpráv, evidence a archiv projektů).
- Jednat s dodavateli i donory, připravovat pro kolegy/ně smlouvy a výběrová řízení na dodání služeb (základní znalost právní problematiky nutná).
- Přicházet s nápady, jak vést administrativní zázemí organizace efektivně.
- Implementace doporučení z digitálního auditu do činnosti organizace (např. kyberbezpečnost ve spolupráci s IT týmem, technické vybavení v kancelářích a na home office reagující na hybridní způsob práce atp.).
Co bys měl/a umět a mít?
- integrovat formy komunikace s rozličnými cílovými skupinami,
- integrovat existující webové stránky, vytvořit flexibilní webovou strukturu pro naše kampaně (energetická, zemědělská, lesnická…) & vytvořit nový web organizace,
- integrovat dosavadní nástroje pro marketing a fundraising (vlastní platforma pro evidenci darů a historii komunikace s kontaktem, interakce kontaktu vůči organizaci, weby, rozesílače).
Co tě u nás čeká?
- možnost zásadně přispět k rozvoji největší české ekologické organizace, udělat ji future-proof a tím pomoct s dosažením skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem,
- organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci,
- zázemí a kancelář v centru Prahy nebo v centru Brna, ale taky možnost dělat odkudkoliv budeš chtít.
Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide. V kontaktu budeš hlavně s vedoucími programových týmů (Krajina, Energetika), vedoucí týmu individuálního fundraisingu a vedoucím komunikace a marketingu.
Zaujali jsme tě?
Tak nám pošli zprávu nebo video na adresu anna.karnikova@hnutiduha.cz (odkaz odešle e-mail), kde:
- se nám krátce představíš a popíšeš svou představu o tvém angažmá u nás,
- strukturovaný životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn profil.
Pokud se v našich představách základně protneme, rádi bychom se s tebou potkali v únoru nebo březnu online nebo osobně v Praze/Brně k detailnější diskusi. Pro více informací můžeš volat nebo psát Anně, ředitelce Hnutí DUHA (+420 773 768 769, anna.karnikova@hnutiduha.cz (odkaz odešle e-mail)).