Hnutí DUHA hledá manažera*ku financí a rozvojových projektů

Máš nápady, jak zlepšovat fungování organizace, ať už v oblasti vnitřní kultury, práce s lidmi nebo interních procesů a drive na to svoje zlepšováky skutečně realizovat?

Máš zájem o smysluplnou práci, ve které využiješ své zkušenosti s rozvojem byznysu a finančním řízením?

Máš zkušenosti s rozjezdem konzultačních služeb a budování vlastního samofinancování pro neziskovou organizaci?

Baví tě práce s čísly, udržíš si komplexní přehled a rád/a se pohybuješ mezi detailem a strategickým nadhledem?

Odpověděl/a jsi na všechny otázky ano? Pak hledáme právě tebe. 


Místo práce: Praha nebo Brno 

Nástup: možný ihned nebo dle domluvy

Rozsah práce: 1,0 úvazek

Plat: 39 000 - 45 000 na plný úvazek měsíčně podle zkušeností a pracovních výsledků

 

 

Kdo jsme?


Už třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Přečtěte si více o našich úspěších. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.

 

Co tě u nás čeká:

  • smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
  • inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
  • organizační kultura založená na autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci;
  • možnost řídit si svůj čas;
  • zázemí a kancelář v centru Prahy nebo v centru Brna dle vlastního výběru;
  • 25 dnů dovolené, 10 sick days, příspěvek na vzdělávání, pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu;
  • stravenky nebo příspěvek na penzijní připojištění, služební telefonní číslo, výhodný tarif na osobní číslo a notebook.

 

Co budou tvé hlavní úkoly?

  • Vést finanční tým (6 kolegyň a kolegů) a s tím související personální agendu.
  • Rozvíjet třetí pilíř našeho financování - vlastní ekonomickou činnost v oblasti ekologických konzultací pro obce a firmy (jednání s klienty, akvizice zakázek, zajištění fungování firmy vlastněné organizací).
  • Navrhovat a vést interní projekty, které posunou naši organizační kulturu, zvýší efektivitu a well-being naší práce, vylepší zázemí pro práci a rozvoj našich lidí nebo posílí naše vazby na klíčové partnery. Přizpůsobovat vnitřní pravidla organizace měnícím se potřebám a podmínkám (úpravy starých nebo nastavení nových vnitřních procesů).
  • Rutinní činnosti spojené s finančním řízením zajišťuje zkušená finanční účetní, v portfoliu manažera*rky zůstává strategická úroveň vedení financí, konkrétně:

- Celkové finanční řízení (optimalizace finančních procesů, sledování cashflow, reporting správní radě), příprava návrhů pro strategická finanční rozhodnutí organizace a podílení se na nich coby člen/ka vedení.
- Supervize účetnictví Hnutí DUHA (ve spolupráci s finanční účetní), včetně zpracování účetní závěrky a účetního auditu organizace.
- Strategické řízení grantové agendy ve spolupráci s grantovým týmem (výběr donorů a rozvoj vztahů s nimi, metodika pokrytí rozpočtu zhruba 30 běžícími projekty).

  • Jednat s dodavateli i donory a zajistit, že budeme mít vždy k dispozici pro nás nejvýhodnější služby. Přicházet s nápady, jak vést administrativní zázemí organizace efektivně.

 

Co bys měl/a umět a mít?

  • Praktické zkušenosti s vedením menšího týmu (3-5 lidí).
  • Velmi dobré organizační schopnosti, vysoký stupeň sebeřízení a time managementu, schopnost řídit více agend (konzultace, finance, provoz, granty). 
  • Schopnost analyticky a strategicky přemýšlet o rozpočtu, převádět požadavky na finanční pokrytí aktivit do reálných čísel, předvídat rizika a tvořit scénáře vývoje rozpočtu. 
  • Zkušenost s poskytováním konzultačních služeb v ziskovém nebo neziskovém sektoru - znalost trhu s ekologickými službami výhodou.
  • Drive na zlepšování vnitroorganizačních procesů, znalost aktuálních trendů ve finančním a personálním řízení a rozvoji organizací.
  • Zkušenosti s finančním a projektovým řízením, základní znalost grantové problematiky.
  • Znalost účetnictví a odpovídajících předpisů (znalost účetnictví neziskových organizací výhodou) a základní znalost právní problematiky související s financemi a personalistikou.
  • Silné vyjednávací schopnosti pro jednání s donory či poskytovateli služeb.
  • Schopnost číst anglické texty a komunikovat v tomto jazyce.

 

Jak poznáme, že k nám patříš?

  • Máš drive zlepšovat a to jak stav našeho životního prostředí, tak fungování naší organizace.
  • Nemusíš se vše učit od píky, máš již řadu zkušeností a posuneš náš tým zase o kousek dál.

Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.

 

Zaujala tě naše nabídka?


Tak pošli na adresu klara.stastna@hnutiduha.cz přihlášku, která bude obsahovat: 

  • motivační dopis, kde popíšeš, proč bys chtěl/a pracovat v Hnutí DUHA na této pozici a co bys do organizace přinesl/a; 
  • strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.

Výběrové řízení proběhne formou krátkého telefonátu a v případě základního souladu představ osobně formou rozhovoru s ředitelkou organizace a přímou nadřízenou Annou Kárníkovou, vedoucí/m jednoho z šesti duhových týmů a finanční účetní Klárou Kostruchovou. Setkání bude spojené s praktickými úkoly souvisejícími s pracovní pozicí v červenci, srpnu či září 2022 a to v Praze nebo v Brně. Pro více informací se můžeš obrátit na Annu Kárníkovou (773 768 769, anna.karnikova@hnutiduha.cz).


Štítky: